Založ si blog

Kráľovná, kde ste?

Blúdi mestom,

hľadá smer i ciele.

Utápa sa v myšlienkach,

čo s ňou ďalej bude?.

má pocit, že sa možno rána nedožije,

(Výčitky ju ťažia)

 

Vie však, že Miluje!

osobu jej snom najbližšiu,

nechce ju,

ale trápiť,

bezduchým životom

plného konzumu.

 

Srdce ako koberec

rozprestrela by

pred jeho postel,

nech každé ráno

s hrejivým pocitom,

položí naň nohu,

poznajúc skutky lásky.

 

Sama ju však nepozná,

a ublížiť mu nehodlá

Neistá si v predstavách,

skladá hrady plné bariér.

možno sa to Raz zmení

28.01.2019

Som zmatená z vlastných pocitov To je to čo ty neznášaš Chápem! Ako môže mať niekto rád vratkú loď na rozbúrenej vode? Veď sa z toho môže povzvaciať. Z dávenia boí hlava a žalúdok. Človek slabne a klesá na duchu.

múza v mužsko rode

09.04.2018

Možno som Blázon a možno zúfalec dobrodruh. A možno ťa len milujem ako skrytú stránku nevyjadrenej duše. Škriepky vo mne priečia chlpky v lone Si múza v mužskom rode. Vrásky a bremená liečiť mi ostáva. No tvoja dôvera v chlapca sa zovrela. Vzdorovito hádžeš hračky o stenu. Bez slov kričíš podajte mi tu odmenu. Že nefér je keď sa iný stará o žranicu? A cudzinec so [...]

keď myslím na hru

09.02.2016

Chceš ma? Nezískaš ma, keď ma ponížiš, ani keď ma povýšiš nad piedestál. Áno, páči sa mi žiariť a oslňovať všetkých mojou krásou. Ovládať ma? unav ma, možno sa ti naskytne šanca. ešte nikdy mi nikto nepovedal, že ma chce. hoci ma už mali mnohý, neodovzdala som sa im, uverili tomu divadlu, kŕmim sa hadmi lovenými ich holými rukami, Áno, tým som živa. Vieš [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

radka7611

keď nie je priečinok na myšlienky, šupnem ich sme, nech nezabúdam. Predieram sa lavicami, pletiem sa po pod nohy. Prežívam. Nie ste my ľahostajný. Mala som len 23 asi viem prd o tom ako treba žiť. Takých ako mňa je do aleluja. Pivnice, šachty, odpadové rúry, polia, lesy. Parížske ulice, kráľovské dvory. Asi vás potrebujem. Nemám rada zložite vetné konštrukcie, cudzie slová, neovládam gramatiku a v živote som nič poriadne nenapísala. Naše duše do seba nevediac narážajú a pre hluk nákladiakov, ich nepočujem. chcem reagovať na podnety ktoré mi prídu do cesty.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 20066x
Priemerná čítanosť článkov: 1254x

Autor blogu

Kategórie