Založ si blog

Rozmary kráľovnej

miliardu slov nechala by znieť,

no nebolo by jej rozumieť.

Stratí sa v nich sama,

a na konci toho labyrintu

nečaká ju žiadna tvár známa,

 

Znovu púštny prach rozosieva,

aj malé zrnko v oku,

môže predsa

oživiť na ňu spomienku

 

trpká bude jej samota,

Kráľovná pyšná či pokorná?

Nepočúvala svoj hlas

rozmarne hry jej zatemnili jas.

 

Sládka chuť

jadier granátového jablka,

číra šťava z manga,

a kokosový olej…

 

Nie sú to trofeje,

lež poklady.

Kedy to pochopí?

možno sa to Raz zmení

28.01.2019

Som zmatená z vlastných pocitov To je to čo ty neznášaš Chápem! Ako môže mať niekto rád vratkú loď na rozbúrenej vode? Veď sa z toho môže povzvaciať. Z dávenia boí hlava a žalúdok. Človek slabne a klesá na duchu.

múza v mužsko rode

09.04.2018

Možno som Blázon a možno zúfalec dobrodruh. A možno ťa len milujem ako skrytú stránku nevyjadrenej duše. Škriepky vo mne priečia chlpky v lone Si múza v mužskom rode. Vrásky a bremená liečiť mi ostáva. No tvoja dôvera v chlapca sa zovrela. Vzdorovito hádžeš hračky o stenu. Bez slov kričíš podajte mi tu odmenu. Že nefér je keď sa iný stará o žranicu? A cudzinec so [...]

keď myslím na hru

09.02.2016

Chceš ma? Nezískaš ma, keď ma ponížiš, ani keď ma povýšiš nad piedestál. Áno, páči sa mi žiariť a oslňovať všetkých mojou krásou. Ovládať ma? unav ma, možno sa ti naskytne šanca. ešte nikdy mi nikto nepovedal, že ma chce. hoci ma už mali mnohý, neodovzdala som sa im, uverili tomu divadlu, kŕmim sa hadmi lovenými ich holými rukami, Áno, tým som živa. Vieš [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

radka7611

keď nie je priečinok na myšlienky, šupnem ich sme, nech nezabúdam. Predieram sa lavicami, pletiem sa po pod nohy. Prežívam. Nie ste my ľahostajný. Mala som len 23 asi viem prd o tom ako treba žiť. Takých ako mňa je do aleluja. Pivnice, šachty, odpadové rúry, polia, lesy. Parížske ulice, kráľovské dvory. Asi vás potrebujem. Nemám rada zložite vetné konštrukcie, cudzie slová, neovládam gramatiku a v živote som nič poriadne nenapísala. Naše duše do seba nevediac narážajú a pre hluk nákladiakov, ich nepočujem. chcem reagovať na podnety ktoré mi prídu do cesty.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 20073x
Priemerná čítanosť článkov: 1255x

Autor blogu

Kategórie