Založ si blog

múza v mužsko rode

Možno som Blázon a možno zúfalec dobrodruh.

A možno ťa len milujem ako skrytú stránku nevyjadrenej duše.

Škriepky vo mne priečia chlpky v lone

Si múza v mužskom rode.

Vrásky a bremená liečiť mi ostáva.

No tvoja dôvera v chlapca sa zovrela.

Vzdorovito hádžeš hračky o stenu.

Bez slov kričíš podajte mi tu odmenu.

Že nefér je keď sa iný stará o žranicu?

A cudzinec so zlatou lyžicou vybera z hrnca len tú najlepšiu štvanicu.

Ja počkám si v kúte kým si ma nevšimnú.

Ak sa tak nestane.

Prídem si po inú…

možno sa to Raz zmení

28.01.2019

Som zmatená z vlastných pocitov To je to čo ty neznášaš Chápem! Ako môže mať niekto rád vratkú loď na rozbúrenej vode? Veď sa z toho môže povzvaciať. Z dávenia boí hlava a žalúdok. Človek slabne a klesá na duchu.

keď myslím na hru

09.02.2016

Chceš ma? Nezískaš ma, keď ma ponížiš, ani keď ma povýšiš nad piedestál. Áno, páči sa mi žiariť a oslňovať všetkých mojou krásou. Ovládať ma? unav ma, možno sa ti naskytne šanca. ešte nikdy mi nikto nepovedal, že ma chce. hoci ma už mali mnohý, neodovzdala som sa im, uverili tomu divadlu, kŕmim sa hadmi lovenými ich holými rukami, Áno, tým som živa. Vieš [...]

Nič viac

09.02.2016

Zatmenie Slnka inou planétou, vo chvíľke iluzórnej, pri rannej káve vyplo rádio. Ospalé tóny a rozbúrená hladina v šálke doznievajú Neveriac hľadám vypínač v tej tme Nefunguje! Prepínam nim na sto krát Neuverím a nechcem uveriť! Tá tma je len bázlivosť a prebrať sa s nej Dá.. Bez kávy človek prežije. hororové zimomriavky z predstavy… niet snenia v opare, do ničoho [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

radka7611

keď nie je priečinok na myšlienky, šupnem ich sme, nech nezabúdam. Predieram sa lavicami, pletiem sa po pod nohy. Prežívam. Nie ste my ľahostajný. Mala som len 23 asi viem prd o tom ako treba žiť. Takých ako mňa je do aleluja. Pivnice, šachty, odpadové rúry, polia, lesy. Parížske ulice, kráľovské dvory. Asi vás potrebujem. Nemám rada zložite vetné konštrukcie, cudzie slová, neovládam gramatiku a v živote som nič poriadne nenapísala. Naše duše do seba nevediac narážajú a pre hluk nákladiakov, ich nepočujem. chcem reagovať na podnety ktoré mi prídu do cesty.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 20115x
Priemerná čítanosť článkov: 1257x

Autor blogu

Kategórie